Thursday, August 13, 2009

convEX 2009...

huhuhu...da lama x update blog...dlm s'mggu lbh gak rasanyer. Biasa la...bz skit..dgn asgmnt...g interview org kat KL...pastu ada lak presentation...penat2...huhuhu. Mggu ni mggu konvokesyen kat USM & kebanyakan U lain yg ada kat Malaysia nih. Mcm biasa la...bila da start mggu konvo...maka bermulalah conVEX...mcm2 ada kat convEX nih...gerai2 mknan...gerai cenderamata...gerai jual baju...mcm2 lg la. Tp of course la yg jd tumpuan aku gerai mknan (wakaka). Sebelah mlm plak ada persembahan dr student USM sndr yg mewakili persatuan2 yg ada kat USM nih. Biler jln2 kat convex...pastu tgk student2 yg da grad nih...rasa mcm x sabar nk hbiskn study...pastu grad. Syok jer tgk diorg pegang bunga...teddy bear...pastu pkai bju cantik2...amik gmbr dgn family...dgn kwn2...tgk diorg hepi jer. Aku mula membayangkn mcmner aku grad nnt. Mak dgn abang akan msuk dlm dewan pastu yg lain tggu kat luar. Pastu biler aku da kluar dr dewan tu msti mak aku mcm terharu sbb aku da grad...confirm2 mak nangis masa tu...huhuhu. Tp biler fikir2 blik...aku rasa mcm xnk hbis study la plak sbb nnt biler da hbis study kena berpisah dgn kwn2...msg2 bwk haluan sndr...msti susah da nk jumper diorg biler da hbis study. Harap2 bln diorg still keep in touch dgn diorg smua biler da hbis nnt. Aku msti rindu kehidupan aku sbg student biler da hbis study...huhuhu. Student's life is great...

No comments:

Post a Comment