Wednesday, January 27, 2010

enjoy kat feringgi...

Hari ni kitorg g feringgi...sajer jln2...amik gmbr kat tepi pantai...ala2 photo shoot gitu...hahaha. pegi feringgi berempat jer...aku, kak rehan, ewan & amin. Kitorg x plan pun nk g feringgi nih...spontan jer. Habis class Dr Agnes pkul 3 td...trus jer kelaur. Plan asal nk hntr ewan g sg ara...amik IC dia pastu da alang2 keluar...jln la jauh skit kn...hehehe. Penat gak wat photo shoot kat tepi pantai nih...dgn cuaca yg panas...pastu terlompat-lompat mcm kanak2 ribena...mmg penat...berpeluh gak la...hahaha. Tp sayang...bateri camera aku hbis masa aku bru nk syok amik gmbr...guna camera ewan jer la (ewan...jgn simpan sorg ek gmbr). Aku cuma sempat amik brpe keping gmbr jer...huhuhu. Lps tu kitorg mkn mee udang kat padang kota...air lak kitorg msg2 order air kelapa...lps tu mkn pasembor...hehehe...mmg kenyang giler la. Hope blh kuar enjoy mcm ni lg biler2....
(p/s:xleh nk upload gmbr kat feringgi...internet agak sengal mlm ni...lain kali jer aku upload)

No comments:

Post a Comment