Wednesday, April 7, 2010

EXTRAVAGANZA NIGHT CG

4/4/2010...
tu la tarikh dinner CG. Bertemakan Extravaganza Night Masquerade Mask ...dinner tu mmg havoc. Sebenarnyer ada rasa sedih gak masa dinner tuh....ni la dinner terakhir aku dgn CG...lps ni da xder lg dah. Paling terharu...diorg wat video penghargaan untuk MPDCG final year senior...smpai aku menangis...dan bkn aku sorg jer...kak rehan & member2 lain yg da nk hbis study pun nangis. paling x tahan...junior 1st year kitorg si fyda pun menangis bagai nk rak...dia kata sedih sbb lps ni da x dpt jumper kakak2 senior lg...terharu btol aku dgn dia. Lps dinner tu mula la diorg post ayat2 syahdu kat fb masing2...semua ckp sedih nk pisah dgn senior...dan beberapa kali gak la aku menitiskn air mata sbb ayat2 diorg tuh.

By the way, gmbr2 kat bwh ni yg sempat aku snap masa dinner...
diorg ni junior 1st year...antara yg rapat dgn aku...

my 2nd year junior...adik2 yg saya sayang...

the seniors...
well, ini jer la gmbr yg dpt aku upload...tp gmbr2 ni jer rasanyer da cukup menggambarkn keadaan dinner tu sndr...
















No comments:

Post a Comment