Wednesday, March 3, 2010

2 bulan...

semalam masa blik dr SG. 2 dgn kak rehan...kak rehan ckp psl something that got me thinking...kak rehan ckp "ala hasni, tggl 2 bln jer lg kita nk hbis...masa ni la akak nk usik2 awak"....huhuhu. Memang betul...tggl 2 bln jer aku nk hbiskn study aku kat USM yg terchenta ni. At some point...aku rasa mcm nk cpt2 hbiskn study aku...aku rasa mcm masa tu berlalu dgn sgt lmbt. Aku rasa mcm da x larat nk menghadap segala mcm teori, poems, plays...adeh...naik sebu kepala otak aku. Tu blm lg nk pk assignment, test pastu ada lak presentation dlm masa 2 minggu lg...aduyai...serabut2. Ditambah lak dgn masalah yg aku rasa mmg aku xleh nk selesaikn...lg la serabut.

Tp...at some point...aku rasa mcm xnk masa tu cpt berlalu...aku xnk pk yg aku cuma ada 2 bln jer lg kat USM nie...lau blh nk pjgkn lg. Rasa sayang lak nk tgglkn USM ni...rasa sayang gak nk tgglkn CAHAYA GEMILANG, tmpt aku benar2 knal erti hidup...kenal saper kawan saper lawan...belajar berdikari & menjadi dewasa sbb jauh dr family. Aku mcm blh bayangkn last day aku kat sini nnt...msti aku akan menangis sakan. Yer la...nk berpisah dgn kawan2...harus la sedih. Biler fikir saat aku berpisah dgn miss roomate aku, ina...pastu dgn aida & kak rehan...coursemates yg paling rapat dgn aku...kak lin, jijah & muni...aduh...sedihnya rasa. Blm lg masuk junior2 yg aku da anggap mcm adik sendiri...especially ewan & amin...halim...anip...wea...fyda...rmai lg la. Aku mula fikir...biler lg la aku dpt jumpa diorg biler da hbis study nnt...sedihnya rasa. Lps hbis study nnt...no more enjoy2...hangout rmai2...g karaoke, main bowling...picnic kat blkg blok...sedih siot. Bestnya lau masa dpt diputarkn ke masa lalu...

=(



No comments:

Post a Comment