Thursday, March 25, 2010

demam T.O.T ^_~

early morning...aku still duk kat bilik mpd...tlg wat kostum utk cheers CG...utk T.O.T...temasya olahraga tahunan that is. Sebenarnyer da brpe mlm aku berkampung kat bilik mpd nih...start dr sabtu mggu lps...x tido 1 mlm...pastu hr ahad pun sama...semata-mata nk wat maskot CG utk T.O.T nih...mmg berchenta la biler da msuk T.O.T nih...bilik mpd ni pun da serupa tongkang pecah...tongkang yg pecah tu pun rasanyer lg ok dr bilik mpd nih. Baru kemas kejap...da bersepah balik sbb sibuk wat persiapan utk T.O.T. Ada yg tido kat rumah T.O.T CG mlm ni sbb nk jg brg2 kat sana...mmg haru. By the way...lps T.O.T nnt aku update lg. T.O.T kali ni aku join cheers, pastu aku jd pembawa bendera CG (berat dowh batang tu) masa perbarisan then aku main tarik tali utk CG. SO, ala2 bz skit la aku nih...nnt lps T.O.T aku update lg ek...^_~

No comments:

Post a Comment