Wednesday, July 8, 2009

best in me...

"you bring out the best in me...like no one else could do"
1 baris lagu dr kmpln BLUE...BEST IN ME...aku suker lagu tu coz dia lagu tu ditujukan utk si kekasih hati yg telah menyebabkn dia memberikan yg terbaik dlm setiap apa yg dilakukan...bertuahnya lau ada kekasih hati mcm tu kn...

For me...the person that bring out the best in me is mak...lps arwah abah meninggal...aku blaja utk x jd anak manja lg...masa abah ada aku mmg manja dgn abah...tp aku kena buang sifat manja tu biler abah da xder. Aku kena kuatkn diri utk mak sbb aku xnk mak igt aku x kuat semangat lg lps abah meninggal. So...mak la yg bring out the best in me sbb aku nk prove kat family aku yg aku bkn lg adik yg manja yg sentiasa bergantung kat diorg. Mak slalu sruh aku kuatkn semangat & apapun yg terjadi mak sentiasa ada kat sisi aku. Demi mak aku sggp wat keje2 yg a 15 year old girl xnk wat...aku sggp wat keje2 berat kat umah semata2 xnk bg mak susah hati. Demi mak jugak aku berusaha kuat utk masuk u. Aku tau agak susah utk mak lpskn aku blaja jauh2...aku tau mak sentiasa susah hati fikirkn aku kat tmpt org...sbb tu aku kena bg mak yg terbaik so apa yg mak rasa selama ni...susah hati...risau...rindu...sunyi biler aku xder pay off. Aku nk berjaya demi mak...sbb mak la insan yg btl2 bring out the best in me selama ni...terima kasih mak...

No comments:

Post a Comment