Sunday, July 12, 2009

kenangan...

Sem 5 bru jer mula...mknanyer aku da msuk final year. Pejam celik aku da nk hbis study (insyaALLAH)...feels like yesterday aku msuk USM...sedar2 aku da ada 2 junior...mmg cpt masa berlalu. Sepanjang 4 sem yg lps...mmg byk memori yg tercipta kat USM nih...gurau senda...ketawa & menangis...smua ada. Mmg kenangan tu smua x dpt dilupakan.
Tp,bg aku kenangan yg terindah tercipta masa aku sem 4...mcm2 kenangan tercipta. Masuk TOT...penyelaras CG FUN HOUSE...dan yg plg penting skli...CITRAWARNA. Aku x prnh sangka yg aku blh menari (walaupun kayu)...mcm x percaya jer. Biler tgk blik video kitorg smua menari...mcm2 feeling ada...kelakar sbb aku x prnh reti menari pastu blh lak join CITRAWARNA nih...kelakar tgk dress & make up kitorg...mcm opera cina...tp lain dr yg lain. Ada gak rasa sedih sbb rindu sgt2 dgn kenangan join CITRAWARNA. Latihan smpai tgh2 mlm...ketawa bengong2...sembang2...pastu enjoy masa bertanding...really2 miss those moment...will it ever happen again? yeah...it will happen again...but will never be the same...

No comments:

Post a Comment